Dangling Rainbow Hearts
nAtAsyA nAdiA bT dAhAlAn
9tEEn yEArs OlD 2011
21 dEcEmbEr 1992
sintOk,kEdAh
fEll in lOvE with AimAn jAmAlUddin

cHentA hAti sAyA

Daisypath Anniversary tickers

blOg sAyA

Daisypath Friendship tickers

Friday 5 August 2011

8/8/2011-15/8/2011

kat atas neh tarikh aku n my paus akan final exam..aku harap aku n dia akan dpt buat yg terbaik utk family masing2..
masih jauh utk kami hadapi kalau kami bersama..
syg,aku harap hg akan study n buat betoi2 final exam nanti..
tu utk masa depan hg jgk..
walaupun baru first sem tp hg kna janji akan buat sehabis baik.
aku akan rasa bersalah kalau hg x study..
semua salah aku kan?
really2 hope u can do it syg..
aku akan buat yg terbaik jgk supaya ma gan abah xkan salahkan sebab kita couple kita maen2..
xkan syg kan?
kita study kn??
kalau hg x mau berusaha utk aku pon 
igt la utk mama gan abah hg jgk k??
LOVE U SYG...

No comments: