Dangling Rainbow Hearts
nAtAsyA nAdiA bT dAhAlAn
9tEEn yEArs OlD 2011
21 dEcEmbEr 1992
sintOk,kEdAh
fEll in lOvE with AimAn jAmAlUddin

cHentA hAti sAyA

Daisypath Anniversary tickers

blOg sAyA

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, 26 October 2011

hAppy dEEpAvAli

Assalamualaikun semua!!!

lamanya x update blog tau..
 dear!!

ceriteranya aku x sempat nk raya tau..sbb cuti revision week neh full dgn assignment and test ja..
tp xkisah la sebab rajin kan tangga kejayaan..
hahaha penah dgr x peribahasa neh..
abaikan je k..
Antara assignment yg aku dpt ::
  • kinesiology(dh siap dh la)
  • surface anatomy(complete)
  • exercisetherapy(0% complete)


psl ex.thrpy neh aku bukan mls nk wt ok..tpaku xdak buku rjukan la..hnya bergantung pd google jer..hehehe..
xdak yg mcm aku blaja pon bla aku search..da pon yg ngarot ja..
raya hindu neh mmg best sbb aku mkn byk2..bukan mkn kt umh india la..kt umh aku..umh mkngah aku pon dh mcm wt party heheh..
taksub dgn raya indu la tuh..

1 g cte aku nk gitau..

korang asa ptt x seorg pmpn tuh jeles bila bf dya asyik tnya pmpn laen ja..
aku x blh blahh trus bla pkir sal neh..
keja nk teriak ja..
aku tau aku kasar. xmcm pmpn len tp aku tau aku ja blh syg hg lebih dr org len..
cuti seminggu neh keja nk berkelai ja aku..
aku nyampah gila bila hg kata IKUT SUKA TASYA LA OK..
pa slah aku??
slah ka aku jeless??
pmpn mmg kuat jeless..
ARE U UNDERSTAND??

kadang2 aku asa kita cple neh mcm 1 ksilapan ja..
tp org laen kata kita sweet sour cple..
tp yg aku tau aku xblh la tgk hg gatai gan EX pa2 tah..
hg tau aku kuat marah??aku jeless?? hang pa tau??
aku bukan la perfect sgt la??aku tau...
aku xcomel..aku tau
aku gemok..aku tau

tp bla aku sruh hg tgl aku p cr pmpn yg COMEL tuh hg xmau..
sbb apa?
aku sgt2 mrh hg tau..
tp bla blh webcam dgn hg,ilang mrah aku tau..
ber + windu aku..soo muchh
xsabar nk blik jumpa hg..
thun neh terpksa la hg beraya HAJI kt umh aku kn..
xblh tolak prmintaan ma gan abah ok..

p/s: kadang2 aku asa cm org gila je dok ckp sorg2 dpn laptop :)
       betoi ka??
       sapa yg berusia bwh 18 thun jgn ikot perangai aku k..lau dak
       kompom sewel xdan umoQ 30 :D





Thursday, 20 October 2011

lirik lagu eren :: pelengkap hidupku


p/s suka jgk lagu neh :))

aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang
aku bagai bintang yang tak ditemani malam
melihat dirimu ada senyum canda dan tawa
yang membuat aku tak ingin pergi darimu



* teringat janji lamamu kepadaku
teringat aku teringat
teringat saat kau masih ada di sini
temani ku sepanjang hari





reff:
bila kau pergi jauh ingatlah aku
bila ku di sampingmu peluk tubuhku
bila kau rindu aku panggil namaku
ku datang menemuimu

peluk erat jasadku jangan lepaskan
tetaplah kau di sini arungi malam
karna hanya dirimu belahan jiwa
pelengkap ku di dunia





repeat *
repeat reff [2x]



pelengkap HIDUP saya <3






ssersangatan sesayangan hang,


mistAchEntA






hAmpA strESS dAk?? bAcA infO nEH KEYH

::pengakuan::
saya copy je k.. :)


Mudah untuk Mengatasi Stress

Ada beberapa langkah yang perlu diambil untuk mengelakkan kesan buruk stres. Dengan mengamal langkah-langkah berikut, risiko untuk mendapat kesan buruk stres dapat dikurangkan.

1. Pemakanan yang Betul

Makan makanan yang betul membantu kita menghadapi cabaran kehidupan seharian. Pastikan anda tidak terlupa untuk makan pada waktu makan agar anda mempunyai tenaga yang cukup untuk melaksana tugas seharian. Pada masa yang sama, mengambil diet yang seimbang akan menjamin tubuh mendapat zat makanan yang diperlukan. Justeru pastikan anda mengambil makanan yang menyumbang kepada kesejahteraan anda. Ambil protein, vitamin B (B6 dan B12), asid folik dan mineral.

2. Jangan Membebankan Diri

Kadangkala seseorang itu terlalu bercita-cita tinggi dan terlupa akan kemampuan diri. Justeru penting untuk kita mengelak diri dari mengambil tugas lebih dari yang mampu dilaksanakan. Laksanakan tugas sedikit demi sedikit. Pecahkan tugas yang besar kepada beberapa tugas kecil yang boleh diselesaikan dalam tempoh yang lebih pendek. Dengan cara ini, ia akan meringankan beban tubuh dan minda kita.

3. Berehat

Jika anda selalu sibuk dan tidak cukup tidur, fikir semula baik-baik. Badan kita perlu rehat selepas bekerja untuk beberapa ketika. Justeru jangan biarkan seminggu berlalu tanpa rehat dan tidur yang nyenyak. Cubalah ambil cuti selepas melaksana beberapa siri tugas berat. Mendengar musik klasik yang baik atau mengambil masa untuk bersendirian dan merehatkan minda akan membantu kita dalam jangka masa yang panjang.

4. Berinteraksi dengan Famili dan Rakan

Adalah bagus menjadi seorang yang kuat kerja. Namun begitu jangan lupa, sebagai seorang manusia kita memerlukan sokongan orang di sekeliling kita. Pastikan anda meluangkan masa untuk melakukan aktiviti masa lapang bersama famili dan juga rakan-rakan. Ini akan menghilangkan sebarang kerungsingan yang bermain di minda. Dalam masa yang sama ianya akan menolong anda membina pandangan positif apabila anda kembali bertugas.

Stres sebenarnya boleh membunuh tetapi ianya tidak perlu begitu. Penting untuk seseorang itu mempunyai kawalan ke atas kehidupannya. Lindungi diri dan kesihatan dengan mengamalkan langkah-langkah yang akan membantu mengurus stres dengan baik.





copy by yg agak  montel,

mistAchEntA

Friday, 14 October 2011

thE mOst hAppiEsSt dAY

Assalammualaikum WBT

tajuk entry hari neh mmg nmpk mcm delicious ja kan. :)
sebenarnya this date 13/10/11
result sem 1 aku dh kuar..so suma cuak la nk g tgk result

aku pon sgt2 getaQ

tp Alhamdulillah apa yg aku target,aku dpt lebih..

harap ma gan abah bangga gan ank dia yg comey neh..

ok ckp byk pon xbest kan..neh my result..

NATASYA NADIA DAHALAN



Neh syg hubby aku punya result
tasya bangga dgn aiman taw!!
SUMPAH!!
tasya harap nanti aiman akan dpt lebih baik dr neh.

I LOVE U SO MUCH DEAR <3

AIMAN HAZIM JAMALUDDIN



hope this sem more better than last sem..
INSYAALLAH :)


Yang agak comey,


mistAchEntA

Thursday, 6 October 2011

diTINDAS kerana meNINDAS :(

salam all.....

neh kisah si budak comey yg dituduh seorang KELING**

saya merujuk nama tuan blog neh telah di tuduh seperti hal di ats..
kerana pa yg saya janji gan GEMOK,saya wat x taw selamba je :D

sorry noh syg..
aku x berniat ok..
nanti aku tunaikan janji aku k
**romantik kan saya???

suda masok 2 minggu aku xbalek my TOWN
CHANGLUN OKK??

tp xpa sbb ma aku selalu kata::

adik kan dh da balak..xbalek sebulan pon xpa :)

mcm dia taw ja kan???
anak dia neh dh pandai berdikari :)
:P

****time tulis entry neh GEMOK tgh xdak mood..
xtau salpa dia tuh...dtg bulan kot :D
terpaksa la aku menghiburkan hati yg lara :(
tp kan aku xleh lau GEMOK x melawak kasar gan aku sehari..
hari neh dia laen sgt...
xpala..nk wt cmna...

**kita sebagai kaum HAWA haruslah mengikut rentak kaum ADAM kerana untuk menggelakkan mendapat SEDAIH PENAMPAQ :::D

####ending of entry today nah sekerat dua pic sebagai pencuci mata :)

neh la tuan munye blog :D 


saya kuruiih lg kan??? 


neh seorang yg frust :P 



neh yg paling terok..
hati dia berkecamuk
dipercayai akan melakukan aksi yg terlarang :D


yg teramat la comey,

mistAchEntA