Dangling Rainbow Hearts
nAtAsyA nAdiA bT dAhAlAn
9tEEn yEArs OlD 2011
21 dEcEmbEr 1992
sintOk,kEdAh
fEll in lOvE with AimAn jAmAlUddin

cHentA hAti sAyA

Daisypath Anniversary tickers

blOg sAyA

Daisypath Friendship tickers

Thursday 6 October 2011

diTINDAS kerana meNINDAS :(

salam all.....

neh kisah si budak comey yg dituduh seorang KELING**

saya merujuk nama tuan blog neh telah di tuduh seperti hal di ats..
kerana pa yg saya janji gan GEMOK,saya wat x taw selamba je :D

sorry noh syg..
aku x berniat ok..
nanti aku tunaikan janji aku k
**romantik kan saya???

suda masok 2 minggu aku xbalek my TOWN
CHANGLUN OKK??

tp xpa sbb ma aku selalu kata::

adik kan dh da balak..xbalek sebulan pon xpa :)

mcm dia taw ja kan???
anak dia neh dh pandai berdikari :)
:P

****time tulis entry neh GEMOK tgh xdak mood..
xtau salpa dia tuh...dtg bulan kot :D
terpaksa la aku menghiburkan hati yg lara :(
tp kan aku xleh lau GEMOK x melawak kasar gan aku sehari..
hari neh dia laen sgt...
xpala..nk wt cmna...

**kita sebagai kaum HAWA haruslah mengikut rentak kaum ADAM kerana untuk menggelakkan mendapat SEDAIH PENAMPAQ :::D

####ending of entry today nah sekerat dua pic sebagai pencuci mata :)

neh la tuan munye blog :D 


saya kuruiih lg kan??? 


neh seorang yg frust :P 



neh yg paling terok..
hati dia berkecamuk
dipercayai akan melakukan aksi yg terlarang :D


yg teramat la comey,

mistAchEntA



No comments: