Dangling Rainbow Hearts
nAtAsyA nAdiA bT dAhAlAn
9tEEn yEArs OlD 2011
21 dEcEmbEr 1992
sintOk,kEdAh
fEll in lOvE with AimAn jAmAlUddin

cHentA hAti sAyA

Daisypath Anniversary tickers

blOg sAyA

Daisypath Friendship tickers

Tuesday 15 November 2011

Girls !!! cover la cket :)

salam :D




sebenarnya hari neh aku nk habaq la psl

PERKARA YG X PATUT HAMPA CKP KT BOYFRIEND HAMPA!!!

bukan apa la..aku nk cover la..kdang2 aku pon terlepas jgk.
normal la kn???
"TER"lepas kn..


  • Tak kisah lah sama ada itu  “You tau, ex I pun pernah buat macam tu.”
    suatu pujian ataupun penghinaan. Ia satu tindakan yang tidak bijak untuk membandingkan boyfriend  dengan ex korang. Dia akan mula berfikir yang korang ni sentiasa membandingkan dia dengan si ex. Korang mungkin Berjaya membuat dia berfikir yang korang mahukan si ex kembali. 


  • “Oh, I ada bagitahu u tentang rahsia besar Liza ke?”
    Lelaki TIDAK suka nak tahu tentang rahsia kawan-kawan korang. Simpan je rahsia tu sendiri, terutama yang agak personal. Lagipun, lelaki ni tak pandai sangat nak simpan rahsia.


  • “Bila kita kahwin nanti…
    Bila korang mula terfikir tentang perkahwinan dan kehidupan selepas berkahwin dengan si dia, tak semestinya si dia pun macam tu. Sebelum mula bercakap macam tu, pastikan si dia pun dah mula terfikir macam tu. Kalau tak, korang akan menakutkan dia.

  • “U rasa awek kat tepi tu cun?”
    Bak kata pepatah omputih, “Talk about a deer caught in the headlights!”
    Tak ada cara untuk dia terlepas dengan selamat dan dia mungkin akan kecewa atau bengang kerana meletakkan dia dalam situasi sebegitu. Bila korang Tanya soalan sebegitu, dah tentu korang merujuk pada awek yang dah tentu cun. So, kalau dia cakap  dia awek tu tak cun, maka dengan jelas lah Nampak menipu. Jika dia akui yang awek tu cun, maka korang akan nak tau sama ada awek tu lebih cun dari korang and so on. Lebih baik jangan tanya okay?


  • “Eh, takde ape la. I ok je.”
    Kenapa korang nak cakap macam sedangkan dia BOLEH NAMPAK yang korang tengah runsing atau gelisah dan lansung tak nampak macam korang nak sembunyikan benda tu dari dia. Perangai sebegini boleh buat dia rasa macam nak cabut semua rambut dia ( selalunya orang tensyen kan suka nak tarik rambut ). Apa yang lebih teruk, dengan terus menidakkan yang korang tengah runsing / tensyen ,ianya kelihatan seperti korang ni cuma nak tarik perhatian dia atau buatkan dia merayu kat korang untuk bagitahu apa yang tak kena. Kalau selalu buat macam ni, dia akan jadi letih dan malas nak layan dah.

  • “Apa yang u fikirkan?”
    Ini mungkin soalan yang paling lelaki benci bila ditanya oleh awek mereka. Kadang-kadang pemikiran lelaki ni agak complicated. Jika si dia duduk senyap je depan tv atau mungkin termenung tepi tingkap, tak bermaksud diorang memikirkan sesuatu yang ada kaitan tentang korang ataupun hubungan dia dengan korang.
     


aku sbenarnya x selalu wat kt aiman cmneh..(btoi la sgt kn) :D


my sweet salt 


yang  comellll,,

mistAchEntA


No comments: