Dangling Rainbow Hearts
nAtAsyA nAdiA bT dAhAlAn
9tEEn yEArs OlD 2011
21 dEcEmbEr 1992
sintOk,kEdAh
fEll in lOvE with AimAn jAmAlUddin

cHentA hAti sAyA

Daisypath Anniversary tickers

blOg sAyA

Daisypath Friendship tickers

Sunday 27 November 2011

Annual Dinner PhysiOtherapy 2011

Assalamualaikum WBT...


hari neh nk cte cket psl si mok yg hampir bengang bila teman gf shopping cri baju utk dinner :)



if ampa nk tau,utk cr baju neh mngambil masa lebih dr 5 jam ok..2 hari aku n my mokk cr..
mula2 kami gi cari kt Prangin Mall Penang,xjumpa jgk then keesokan hri nya kami g Sunway plak tau..pdahal baju simple gila ja.
.MASALAHNYA di sini ialah  SAIZ...Disebabkan aku yg sgt MOLEK so susah nk cr baju yg matching gan SAIZ MOLEK aku.. :)
my mokk dh penat ikot aku p merata,kira 1 kedai tuh 4,5 kali jgk la kami msok..
dia dgn bebal tp sabar ja lyn aku...
and thanx kt my mokk bub menyenponsor baju aku yg MOLEK tuh..
for my Annual Dinner xde pa yg spesial pon..theme dya Hallowen and aku xikot theme langsong k..
aku pi pon sbb my mokk yg pksa..lau x,jgn harap ok..
lena lg syiook tau..

neh pic aku klip kn cket :D


** neh paling jujur ok?? curang di depan camera aku
hahahaha


neh la mood mlm tuh..aku pon xtau mood apa
tp paling penting aiman dpt lucky draw :)


neh la my mokk an molek sgt :)
xsuka??? blahhh arrgghh 


tiba2 aku asa mokk hensem dlm pic neh
**jgn prasan sgt ok mokk bila read this



nah ambik kau mokk..aku pon nk scandal gak :P



n then hbis la psl dinner tuh....
psl da SALE END YEAR kt Sunway tuh mokk dh buat xdgr dh..hahaaha 
tkot bankrap la tuh...
lastly,aku dh gntok gila neh..
nite FOLLOWER n FOLONERJAH :)


yg sangat molek,



No comments: