Dangling Rainbow Hearts
nAtAsyA nAdiA bT dAhAlAn
9tEEn yEArs OlD 2011
21 dEcEmbEr 1992
sintOk,kEdAh
fEll in lOvE with AimAn jAmAlUddin

cHentA hAti sAyA

Daisypath Anniversary tickers

blOg sAyA

Daisypath Friendship tickers

Thursday 1 December 2011

OmbAk rindU:: bEst bAQ hAng !!!!





Entry hari neh aku nk story psl filem neh..
filem neh dh ditayangkan pd hari neh 1 december 2011..
and utk pengetahuan korang penuh panggung kot td..
Hari neh aku syg sgt kt my mokk bub blanja tgk crita neh..
TQ MOKK :)

neh la filem yg best aku rsa..sbb dr start cte terus Maya Karin @ Izzah
dlm crita neh maen ngan air mata ja..
kcian pon ada :(

mula2  tgk prangai Aaron Aziz @ Hariz aku benci gila..
aku kata jantan x guna la...
bodo laa..
tp dya so romantic la :)
and dya punya muka ADOII so menyenangkan mata :)

yg psl Lisa Surihani @ Mila neh lawa taw..
semua org tau kan Lisa neh gurl yg lembut kn??
dlm crita neh dya cam grang..
buat2 marah..lawak betoi muka dya..
sampai my mokk gelak dlm panggung..


sakit tengkuk aku jgk la sbb aku n my mokk dok kt seat line no 3 dpn..
bcoz tgl tmpt tuh ja ok...
and aku asa crita neh bagus la..
xmcm drama indonesia yg pjg2 sgt tuh..
crita neh straight to the point je..

Bg sapa yg xtgk lg,aku nk tlg promote..
PERGI LAH BERAMAI2 TENGOK OK!!
sebab x rugi duet ampa ok..
**utk org yg da perasaan je la ok..

aku xmau crita byk2 psl filem neh..
aku nk ampa menjiwai sendiri k..hahah

neh la adegan yg da dlm filem Ombak Rindu







yg lain g tgk sendiri k..
Make sure tgk tau!!


P/s ::My mokk nanti nak tgk crita KUM KUM plak tau buleh?? :) lebiu 


molek sokmo,

mistAchEntA

No comments: