Dangling Rainbow Hearts
nAtAsyA nAdiA bT dAhAlAn
9tEEn yEArs OlD 2011
21 dEcEmbEr 1992
sintOk,kEdAh
fEll in lOvE with AimAn jAmAlUddin

cHentA hAti sAyA

Daisypath Anniversary tickers

blOg sAyA

Daisypath Friendship tickers

Wednesday 7 December 2011

Langit Tak Selalunya Ada Pelangi

Assalammualaikum ..sawadikap..salam sejahtera..hello



Indah kan pelangi neh..kan lbih indah kalau tiap2 hari da pelangi kt langit kn..
hari neh aku nk story bukan psl pelangi tp psl RIBUT PETIR yg jadi hari neh..
Al-kisahnya byak benda jd hari neh kt aku::

 aku mengalami krisis cket dgn my mokk
 aku x breakfast and lunch tau(majok la punya psl)
 bateri laptop buat hal x blh charge
 charger hanset rosak(kena beli baru)
 hanset sony c903 aku rosak.bila slide tutup je skrin jd hitam trus...

Neh luahan hati aku::

sayang ohh sayang,
aku sayang hang la handphone..
janganla rosak lg ok..
ekonomi tak stabil lg neh..
tolong la paham...



then apa la nasib aku kn??
aku harap rainbow nanti akn muncul jgk(aceececece)
sapa2 yg ada hanset lebih DERMA la kt aku blh???
nnti ampa dpt PAHALA aku dpt HANSET..
ok x mcm tuh??



satu lagi nk gitau ok...and nk tanya blh??
awat semua blog follower aku cun melecun??
      ampa edit camna??
          serius cun...(jeles ok)
         ajar boley??



p/s::malas gila nk update blog skrg sbb Bb aku slow gila skrg..(besa la awal bulan)
      nanti aku nk update psl BAYI UMUR 1 BULAN KENA ROGOL..
      aku jd emo baca berita tuh..nanti k?? 
     

 CEKEDAUT!!!  





No comments: